Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Savitarna (DUK)
Prie „Omnitel“ savitarnos „Mano Omnitel“ galima prisijungti keliais būdais. Jei esate įmonės vadovas (ir ši informacija yra pateikta „Creditinfo“) arba įgaliojimą turintis asmuo, rekomenduojame prisijungti prie „Mano Omnitel“ su m. parašu arba per e. banką, kad galėtumėte valdyti visus Jūsų...
Minučių, žinučių ir interneto duomenų likučius galite matyti pasirinkę meniu punktą „Sąskaitos“ > „Einamoji sąskaita“.
Sąskaitos limitą galite nustatyti spustelėję meniu punktą „Paslaugos“. Paslaugų sąraše pasirinkite paslaugą „Informavimas SMS žinute apie išnaudotą sąskaitos limitą“, nustatykite pageidaujamą sąskaitos limito sumą ir išsaugokite nustatymus. Į sąskaitos limitą neįeina paslaugų minimalūs ir...
1) Jeigu esate administratorius arba prisijungėte prie savitarnos per e. banką: Išklotinę galite užsisakyti pasirinkdami meniu punktą „Sąskaitos“ > „Abonentų sąskaitos“. Pasirinkite norimą laikotarpį. Varnele pažymėkite abonentus, kuriems užsakote išklotines, ir spustelkite mygtuką „Užsakyti...
Sąskaitas galite apmokėti pasirinkę meniu punktą „Sąskaitos“ > „Apmokėjimas“. Mokėtina suma įrašoma mokėtinos sumos laukelyje. Pasirinkite savo banką ir atlikite mokėjimą.
Sąskaitų gavimo adresą savitarnoje gali pakeisti tik administratoriaus teises turintys vartotojai ir vartotojai, prisijungiantys prie savitarnos per e. banką. Norėdami pakeisti adresą, pasirinkite meniu punktą „Informacija“ > „Kliento informacija“.
Išklotinė gali būti formuojama dviem formatais – „txt“ arba „pdf“. Pasitikrinkite, ar turite programas šiems dokumentų formatams atidaryti („MS Notepad“ ir „Adobe Reader“).
Informaciją apie jums galiojančias akcijas galite pamatyti pasirinkę meniu punktą „Sąskaitos“ > „Einamoji sąskaita“. Išskleidę minučių, žinučių ar interneto duomenų eilutę, galite rasti informaciją apie akcijas ir jų galiojimo terminus.
Ne, savitarnoje šios informacijos nėra. Sutarties galiojimo terminas nurodytas jūsų pasirašytoje sutartyje. Taip pat jį galite sužinoti susisiekę su klientus aptarnaujančiais specialistais konsultacijoje internetu arba nemokamu telefonu 1515.
Kontaktus iš telefono į savitarną šiuo metu galima perkelti tik „rankiniu“ būdu – kiekvieną numerį į savitarną įrašant atskirai. Tai galite padaryti pasirinkę meniu punktą „Žinutės“ > „Adresų knygelė“.
Sąskaitų balansą gali matyti vartotojai, turintys savitarnos administratoriaus teises arba prisijungiantys prie savitarnos per e. banką. Pasirinkite meniu punktą „Sąskaitos“ > „Kliento sąskaitos“. Informacija apie atliktus mokėjimus pateikiama puslapio „Sąskaitos“ > „Sąskaitų apmokėjimas“ apačioje.

Neradote reikalingo atsakymo? Susisiekite konsultacijoje internetu.

Gaukite pasiūlymą
Gaukite „Omnitel“ pasiūlymą! Ačiū!

Išsiuntėme jums SMS žinutę - atsakykite į ją „TAIP“ ir mes jums paskambinsime.

Jei esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieksime artimiausiu metu.

Įmonės pavadinimas ir / arba kodas Vardas, pavardė
Telefono numeris
+370 Neteisingas telefono numeris
El. paštas Neteisingas el. pašto adresas

Norėdami gauti „Omnitel“ pasiūlymus telefonu, patvirtinkite savo sutikimą, atsakydami į gautą SMS žinutę. Jeigu esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieks konsultantas.