Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Sąskaitos (DUK)
Savitarnoje „Mano Omnitel“ Prisijungę prie „Mano Omnitel“, galite lengvai peržiūrėti visą informaciją apie mokesčius ir Jums suteiktas paslaugas. Numeriu 1544 (nemokamai) Sistema atpažįsta Jūsų numerį ir pateikia visą informaciją apie Jūsų sąskaitą (paskutinio mokėjimo datą ir sumą, paskutinį...
E. sąskaita E. sąskaita - tai elektroninės sąskaitos teikimo ir jos apmokėjimo paslauga, kai sąskaitą už „Omnitel“ paslaugas galite gauti į savo banko interneto bankininkystę. Taip pat galite pasirinkti automatinį sąskaitos apmokėjimą. E. sąskaitą galite užsisakyti banko padalinyje ar interneto...
Jei vėluojate atsiskaityti 30 dienų Neapmokėjus sąskaitos per 30 dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos, informuojame Jus SMS žinute, el. laišku arba automatiniu skambintuvu, jog negavome Jūsų įmokos. Negavę Jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą per kitas 2–3 dienas, apribojame paslaugų teikimą –...
El. paštu Sąskaitas gaunate į savo el. pašto dėžutę. Jos yra tokios pačios, kaip ir gaunamos paprastu paštu, tik jus pasiekia gerokai greičiau ir patogiau. Svarbu: jei gaunate sąskaitas el. paštu, įprastiniu paštu sąskaitų nebesiunčiame. Paštu Sąskaitos siunčiamos jūsų nurodytu pašto adresu....
Užsisakyti savitarnoje. Kreipkitės į „Omnitel“ verslo klientų aptarnavimo centrą numeriu 1515 arba el. paštu verslas@omnitel.net.
Galima užsisakyti einamojo bei paskutinių 6 mėnesių abonentų sąskaitų išklotines. Abonentų sąskaitos išklotinėje pateikiama tokia informacija apie nurodytą atsiskaitomąjį laikotarpį: Atliktų mokamų skambučių data, trukmė ir kaina. Išsiųstų mokamų SMS ir MMS žinučių data ir kaina. Perduotų mokamų...
PVM sąskaita- faktūra Šis dokumentas skirtas finansinei apskaitai ir atsiskaitymams už paslaugas. Jame pateikiama glausta informacija apie kiekvieno abonento sumą. PVM sąskaitos faktūros pavyzdys ir paaiškinimai. Abonento paslaugų ataskaita Tai papildomas dokumentas, suteikiantis platesnę...
Sužinoti savo kredito limito dydį galite paskambinę nemokamu numeriu 1544. Taip pat kredito limitas nurodomas visose sąskaitose.
Taip, reikia. Nepriklausomai nuo to, kokia kredito limito dalis išnaudota, jums pateiktą sąskaitą reikia apmokėti per 30 kalendorinių dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos.
Paslaugų teikimas apribojamas praėjus 24 valandoms po kredito limito išnaudojimo. Informacija apie skambučius užsienyje gali vėluoti nuo 3 dienų iki 2 savaičių. Dėl šių priežasčių sąskaita gali būti didesnė nei nustatytas kredito limitas.
Tokiu atveju siūlome mokėti avansą. Jį sumokėti galite lygiai taip pat, kaip ir sąskaitas – sąskaitų apmokėjimo būdus galite rasti čia.
Jei viršyjate kredito limitą ir per pranešime nurodytą laiką nesumokate nurodytos sumos, jums laikinai apribojama galimybė skambinti. Sumokėjus nurodytą sumą, paslaugos vėl pradedamos teikti.
Visiems „Omnitel“ mobiliojo interneto užsienyje vartotojams yra įjungtas mobiliojo interneto užsienyje limitas, kuris užtikrina didesnės sąskaitos už naudojimąsi mobiliuoju internetu užsienyje nei nustatyta limitu negavimą. Vartotojams, sudariusiems GSM paslaugų teikimo sutartį iki 2015 01 01, ...

Neradote reikalingo atsakymo? Susisiekite konsultacijoje internetu.

Gaukite pasiūlymą
Gaukite „Omnitel“ pasiūlymą! Ačiū!

Išsiuntėme jums SMS žinutę - atsakykite į ją „TAIP“ ir mes jums paskambinsime.

Jei esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieksime artimiausiu metu.

Įmonės pavadinimas ir / arba kodas Vardas, pavardė
Telefono numeris
+370 Neteisingas telefono numeris
El. paštas Neteisingas el. pašto adresas

Norėdami gauti „Omnitel“ pasiūlymus telefonu, patvirtinkite savo sutikimą, atsakydami į gautą SMS žinutę. Jeigu esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieks konsultantas.