Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Įranga (DUK)
Skambinkite į „Omnitel“ klientų aptarnavimo centrą numeriu 1515 (skambinant iš kitų tinklų – 8 682 11 515), ir Jūsų telefono numerį bei sąskaitą užblokuosime. Jei pageidaujate užblokuoti ir telefono aparatą: kreipkitės į mus konsultacijoje internetu; paskambinkite numeriu 1515 (skambinant iš kitų...
Surinkite PUK kodą; Įveskite PIN kodą; Pakartokite prieš tai įvestą PIN kodą patvirtinimui. 10 kartų iš eilės klaidingai surinkus PUK kodą, SIM kortelė visiškai užblokuojama. Jei taip nutinka, nuvykite į artimiausią „Omnitel“ klientų aptarnavimo saloną ir įsigykite naują SIM kortelę.
1. Jei nežinote savo PUK kodo, bet atsimenate PIN kodą: Kreipkitės į mūsų konsultantus internetu arba paskambinkite į „Omnitel“ verslo klientų aptarnavimo centrą nemokamu numeriu 1515 arba 8 682 11 515. Mūsų specialistai gali priminti jūsų PUK kodą. 2. Jei pamiršote PUK ir PIN kodus, juos...
Jei jūsų telefone veikia mobilusis internetas, pasinaudokite kontaktų perkėlimo paslauga. Kontaktų perkėlimo metu jūsų telefone naudojami mobiliojo interneto duomenys. Patikrinti, ar jūsų telefonui teikiama kontaktų perkėlimo paslauga, galite čia. Čia taip pat galite pasinaudoti šia paslauga. ...
Nueikite į telefono nustatymus: tai galite padaryti visų programėlių sąraše paspaudę aplikaciją „Nustatymai“ (angl. Settings) arba pagrindiniame telefono ekrane paspaudę „Meniu“ ir pasirinkite punktą „Nustatymai“ (angl. Settings). Nustatymuose pasirinkite „Programos“ (angl. Applications) ir...
Jūsų išmanusis telefonas gali automatiškai sukonfigūruoti visus populiariausius elektroninius paštus, tokius kaip „Gmail“, „Yahoo“, „Hotmail“ ir pan. Jei turite elektroninį paštą su viena iš šių paminėtų galūnių, jums tereikia: Įsijungti programėlę „El.paštas“ (angl. E-mail). Programėlė iš...
Nueikite į telefono nustatymus: visų programėlių sąraše paspauskite programėlę „Nustatymai“ (angl. Settings) arba pagrindiniame telefono ekrane paspauskite mygtuką „Meniu“ ir pasirinkite punktą „Nustatymai“ (angl. Settings). Nustatymuose pasirinkite punktą „Privatumas“ (angl. Privacy) ir...
Užsiregistruokite „Google Play“ programėlių parduotuvėje, Parsisiųskite programėlę „Traffic Monitor“. Ją atsidarę kol kas jokių duomenų negalite matyti, tačiau vos tik įsidiegus programėlę ir pradėjus naudotis mobiliuoju internetu, ji ima skaičiuoti jūsų duomenis. Pirma nustatykite, kiek duomenų...
Jei turite „Samsung“ arba HTC telefoną, „Office“ programėlės juose bus įdiegtos iš karto: „Samsung“ galite rasti programėlę „Polaris Office“, o HTC – „Quick Office“. Net jei jokios programėlės nėra, sumokėję tam tikrą mokestį galite jas parsisiųsti iš „Google Play“. Įsijunkite savo turimą...
Mobiliųjų įrenginių SIM LOCK išjungimas – tai funkcionalumas, kuris leidžia naudoti įrenginį su bet kurio tinklo SIM kortele. Mobiliųjų įrenginių SIM LOCK išjungimą apibrėžia Ryšių Reguliavimo Tarnybos taisyklės. Citata iš RRT taisyklių 22 punkto: Vartotojui visiškai atsiskaičius už iš...
Skambinkite į „Omnitel“ klientų aptarnavimo centrą numeriu 1515. Tada jūsų telefono numeris bei sąskaita yra užblokuojama.
Naujausia programinė įrangą Firmware ir atnaujinimo instrukcija. (Dėmesio – kad nesugadintumėte modemo, laikykitės instrukcijų – atnaujinimo metu neišjunginėkite kompiuterio, neištraukinėkite modemo ir neįjunkite kitų programų!)
Jei dėl tam tikrų priežasčių jums reikia iš naujo įdiegti modemo (ryšio kortelės) programinę įrangą, parsisiųskite atitinkamas bylas: Programinės įrangos pavadinimas „Windows“ 2000/XP/VISTA/7 operacinei sistemai „Mac“ OS operacinei sistemai Programinė įranga ZTE modemams (ryšio kortelėms)...
Sugedusį telefoną ar modemą galite pristatyti į artimiausią „Omnitel“ saloną arba į gamintojo įgaliotą techninės priežiūros centrą. „Omnitel“ salonuose atliekamas tik sugedusių telefonų ir modemų priėmimas. Priimtus telefonus ir modemus siunčiame remontuoti į gamintojų įgaliotus techninės...
Sugedusį nešiojamąjį arba planšetinį kompiuterį galite pristatyti į artimiausią „Omnitel“ saloną arba į gamintojo įgaliotą techninės priežiūros centrą. „Omnitel“ salonuose atliekamas tik sugedusios įrangos priėmimas. Priimtą įrangą siunčiame remontuoti į gamintojų įgaliotus techninės priežiūros...
Sugedusį išmanųjį pagalbininką (laikrodį, apyrankę, kamerą ir pan.) pristatykite į artimiausią „Omnitel“ saloną.

Neradote reikalingo atsakymo? Susisiekite konsultacijoje internetu.

Gaukite pasiūlymą
Gaukite „Omnitel“ pasiūlymą! Ačiū!

Išsiuntėme jums SMS žinutę - atsakykite į ją „TAIP“ ir mes jums paskambinsime.

Jei esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieksime artimiausiu metu.

Įmonės pavadinimas ir / arba kodas Vardas, pavardė
Telefono numeris
+370 Neteisingas telefono numeris
El. paštas Neteisingas el. pašto adresas

Norėdami gauti „Omnitel“ pasiūlymus telefonu, patvirtinkite savo sutikimą, atsakydami į gautą SMS žinutę. Jeigu esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieks konsultantas.