Geros patirties garantija

 

Nuosekliai dirbame, kad mūsų klientai gautų aukščiausios kokybės paslaugas.

Ačiū „Omnitel“ klientams, jau įvertinusiems galimybę naudotis mobiliuoju internetu kompiuteryje plačiausiame Lietuvoje „Omnitel“ 3G tinkle ir naujos kartos 4G LTE tinkle. Remiantis Ryšių reguliavimo tarnybos Elektroninių ryšių sektorių 2013 m. I ketvirčio ataskaitos duomenimis, „Omnitel“ mobiliojo interneto kompiuteryje paslaugą pasirinko daugiausia vartotojų.  

Kaip veikia GEROS PATIRTIES GARANTIJA? 

 

  • Visus naujus klientus kviečiame pasinaudoti mūsų mobiliojo interneto paslauga be jokios rizikos. „Omnitel“ mobiliojo interneto kompiuteryje pasiūlymus galite rasti čia.
  • Jeigu naršymo internete patirtis vis dėlto neatitinka jūsų lūkesčių, per 3 darbo dienas po sutarties sudarymo jūs galite grąžinti įsigytą modemą arba maršrutizatorių ir nutraukti sutartį, o mes įsipareigojame grąžinti jūsų sumokėtą interneto mėnesio mokestį ir išlaidas už įrangą. 


Kaip užsisakyti šią paslaugą?

 

  • Norėdami užsisakyti šią paslaugą ar sužinoti apie GEROS PATIRTIES GARANTIJĄ kreipkitės į jūsų įmonę aptarnaujantį vadybininką arba „Omnitel“ verslo klientų aptarnavimo centrą numeriu 1515. 

Svarbi papildoma informacija

 

  • GEROS PATIRTIES GARANTIJA galima pasinaudoti per 3 darbo dienas nuo paslaugų sutarties sudarymo. Per šį laikotarpį prašome pateikti prašymą nutraukti paslaugų teikimą, jei naudojimosi patirtis neatitinka jūsų lūkesčių. Tą galite padaryti tame pačiame „Omnitel“ ar „Omnitel“ MINI salone, kuriame pasirašėte sutartį. Jeigu sutartį ir įrangą jums pristatė kurjeris, įrangą grąžinti ir nutraukti sutartį galite bet kuriame „Omnitel“ salone, kuriuos galite rasti čia.
  • Nutraukus sutartį ir grąžinus modemą arba maršrutizatorių per 3 darbo dienas, mes įsipareigojame jums grąžinti mobiliojo interneto minimalųjį mėnesio mokestį ir išlaidas už modemą arba maršrutizatorių. TARPTINKLINIO RYŠIO (angl. roaming), skambučių, SMS ir MMS žinučių  bei papildomų paslaugų mokesčiai nekompensuojami.
  • Grąžinti galima tik techniškai tvarkingus ir fiziškai nepažeistus modemus arba maršrutizatorius, originalioje pakuotėje, su vartojimo instrukcija ir visais pakuotėje buvusiais priedais. Kartu su įranga turi būti grąžinama ir SIM kortelė.
  • GEROS PATIRTIES GARANTIJA galima pasinaudoti vieną kartą per pusę metų. Ja gali pasinaudoti nauji privatūs ir verslo klientai įsigydami mobiliojo interneto paslaugą arba mobiliojo interneto paslaugą su modemu arba maršrutizatoriumi.
  • GEROS PATIRTIES GARANTIJA negalima pasinaudoti įsigyjant nešiojamuosius arba planšetinius kompiuterius, tačiau prieš įsigyjant kompiuterį kviečiame išbandyti „Omnitel“ mobilųjį internetą. 
Gaukite pasiūlymą
Gaukite „Omnitel“ pasiūlymą! Ačiū!

Išsiuntėme jums SMS žinutę - atsakykite į ją „TAIP“ ir mes jums paskambinsime.

Jei esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieksime artimiausiu metu.

Įmonės pavadinimas ir / arba kodas Vardas, pavardė
Telefono numeris
+370 Neteisingas telefono numeris
El. paštas Neteisingas el. pašto adresas

Norėdami gauti „Omnitel“ pasiūlymus telefonu, patvirtinkite savo sutikimą, atsakydami į gautą SMS žinutę. Jeigu esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieks konsultantas.