Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Sąskaitos ir mokėjimai (DUK)
E. sąskaita Paprastai ir greitai gauti, peržiūrėti ir apmokėti „Omnitel“ sąskaitas galite naudodamiesi interneto bankininkyste. Čia taip pat galite pasirinkti automatinį sąskaitų apmokėjimo būdą. E.sąskaitą galite užsisakyti banko padalinyje arba prisijungę prie savo interneto banko sistemos:...
El. paštu. Sąskaitas galite gauti į savo el. pašto dėžutę. Jos yra tokios pačios, kaip ir gaunamos paprastu paštu, tik jus pasiekia gerokai greičiau ir patogiau. Užsisakyti sąskaitas el. paštu ar pranešti pasikeitusį el. pašto adresą galite prisijungę prie „Omnitel“ savitarnos per e. banką ir...
Dokumentai, sudarantys mėnesio sąskaitą: PVM sąskaita faktūra Tai buhalterinis dokumentas, kuriame pateikiama mokėtina suma už paslaugas kiekvienam abonentui ir galutinė sąskaitos suma. Čia taip pat nurodomas mokėjimų balansas. PVM sąskaitos – faktūros pavyzdys ir paaiškinimai Abonento paslaugų...
Jūs galite užsisakyti einamojo bei paskutinių 6 mėnesių jūsų numerių sąskaitų išklotines. Jose pateikiama tokia informacija: Atliktų mokamų skambučių data, trukmė ir kaina. Išsiųstų mokamų SMS ir MMS žinučių data ir kaina. Perduotų mokamų interneto duomenų kiekis, data ir kaina. Išklotines...
Einamąjį mėnesį prakalbėtą sumą bei minučių, žinučių ir interneto duomenų likučius galite sužinoti prisijungę prie savitarnos, arba paskambinę nemokamu numeriu 1544.
SMS ataskaita kainuoja 0,01 Eur ir informuoja apie pristatytą pranešimą. Ataskaitos įjungiamos ir išjungiamos telefono meniu. Jei norite ataskaitų atsisakyti, pasirinkite telefone meniu punktą „Žinutės“ > „Nustatymai“ > „Teksto žinutės“ > pašalinkite žymę ties punktu „Pristatymo patvirtinimai“....
Kas yra kredito limitas? Kredito limitas – tai pinigų suma, kurios ribose klientas gali naudotis „Omnitel“ teikiamomis paslaugomis be išankstinio apmokėjimo per elektroninių ryšių paslaugų teikimo sutartyje nurodytą ataskaitinį laikotarpį. Kaip nustatomas kredito limitas? Visiems klientams,...
Jei vėluojate atsiskaityti 30 dienų Neapmokėjus sąskaitos per 30 dienų nuo sąskaitos išrašymo dienos informuojame Jus SMS žinute, el. laišku arba automatiniu skambintuvu, jog negavome Jūsų įmokos. Negavę Jūsų įmokos arba pranešimo apie mokėjimą per kitas 2–3 dienas, apribojame paslaugų teikimą –...
Einamąjį mėnesį išnaudotų duomenų kiekį rekomenduojame stebėti „Omnitel“ savitarnos programėlėje, kurią galite atsisiųsti iš jūsų telefone esančios programėlių parduotuvės. Galima atsisiųsti ir naudoti ir kitas mobiliųjų duomenų skaičiavimo programėles (Data Traffic Monitor, Data Usage ir kitas),...

Neradote reikalingo atsakymo? Susisiekite konsultacijoje internetu.

Gaukite pasiūlymą
Gaukite „Omnitel“ pasiūlymą! Ačiū!

Išsiuntėme jums SMS žinutę - atsakykite į ją „TAIP“ ir mes jums paskambinsime.

Jei esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieksime artimiausiu metu.

Įmonės pavadinimas ir / arba kodas Vardas, pavardė
Telefono numeris
+370 Neteisingas telefono numeris
El. paštas Neteisingas el. pašto adresas

Norėdami gauti „Omnitel“ pasiūlymus telefonu, patvirtinkite savo sutikimą, atsakydami į gautą SMS žinutę. Jeigu esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieks konsultantas.