Dažniausiai užduodami klausimai (DUK)

Pirkimas internetu (DUK)
Jūsų užsakymą pristatysime per 3 darbo dienas. Siuntos pristatomos nuo 9 val. iki 17 val.
Siuntos pristatymas yra nemokamas visoje Lietuvoje, kai Jūsų užsakymo suma viršija 10 Eur. Užsakymų iki 10 Eur pristatymas kainuoja 2,90 Eur.
Kai prekę įsigyjate išsimokėtinai ar su paslaugų sutartimi, atsiimti siuntą gali tik asmuo, kurio vardu pratęsiama arba sudaroma nauja sutartis. Atvykus kurjeriui, sutartį reikės pasirašyti, ir tai gali padaryti tik sutartyje nurodytas asmuo.
Taip, jei norite pakeisti užsakytos prekės spalvą, pristatymo adresą, kontaktinį telefono numerį ar kt., kreipkitės į „Omnitel“ klientų aptarnavimo centrą telefonu 1817 (skambinant iš kitų tinklų 8 5 264 1817) arba konsultacijoje internetu, ir Jūsų užsakymo duomenis pakoreguosime.
„Omnitel“ e. salone galite atsiskaityti naudodamiesi interneto bankininkyste arba grynaisiais pinigais atvykus kurjeriui.
Jei dėl kokių nors priežasčių užsakymo nepavyksta apmokėti per interneto bankininkystę, pasirinkite atsiskaitymą grynaisiais pinigais. Jei turėtumėte papildomų klausimų, kreipkitės į mus telefonu 1817 (skambinant iš kitų tinklų 8 5 264 1817) arba konsultacijoje internetu.
Pasiteirauti apie užsakymo vykdymą galite telefonu 1817 (skambinant iš kitų tinklų 8 5 264 1817) arba konsultacijoje internetu.
Jei esate „Omnitel“ klientas ir Jums suteiktos „Omnitel“ savitarnos administratoriaus teisės arba prisijungėte prie savitarnos per e. banką, užsakymo vykdymą galite sekti „Omnitel“ savitarnoje, pasirinkę meniu „Paslaugos“ > „Veiksmų istorija“.
Jūs turite teisę atsisakyti prekės ir ją grąžinti per 14 dienų, nenurodydami jokios priežasties. Prekė turi būti nepažeista, pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Pristatykite ją į artimiausią „Omnitel“ saloną, ir Jūsų sumokėtus pinigus grąžinsime.
Prekes galite grąžinti per 14 dienų.
Jei nutiko taip, jog per klaidą gavote ne tą prekę, kurią buvote užsisakę, grąžinkite ją kurjeriui arba per 14 dienų pristatykite prekę į artimiausią „Omnitel“ saloną. Prekė turi būti nepažeista, pilnos komplektacijos ir originalioje pakuotėje. Ir Jūsų sumokėtus pinigus grąžinsime.
Kuo greičiau praneškite mums apie tai telefonu 1817 (skambinant iš kitų tinklų 8 5 264 1817) arba konsultacijoje internetu.
Taip, jei dėl kokių nors priežasčių norite atšaukti užsakymą, kreipkitės į „Omnitel“ klientų aptarnavimo centrą telefonu 1817 (skambinant iš kitų tinklų +370 5 264 1817) arba konsultacijoje internetu, ir Jūsų užsakymas nebus vykdomas.

Neradote reikalingo atsakymo? Susisiekite konsultacijoje internetu.

Gaukite pasiūlymą
Gaukite „Omnitel“ pasiūlymą! Ačiū!

Išsiuntėme jums SMS žinutę - atsakykite į ją „TAIP“ ir mes jums paskambinsime.

Jei esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieksime artimiausiu metu.

Įmonės pavadinimas ir / arba kodas Vardas, pavardė
Telefono numeris
+370 Neteisingas telefono numeris
El. paštas Neteisingas el. pašto adresas

Norėdami gauti „Omnitel“ pasiūlymus telefonu, patvirtinkite savo sutikimą, atsakydami į gautą SMS žinutę. Jeigu esate „Omnitel“ klientas, su jumis susisieks konsultantas.