Klientų aptarnavimas

 Informacija trumpaisiais aptarnavimo numeriais teikiama visą parą: 
 
„Omnitel klientų aptarnavimo centras
 
1533
Klientų aptarnavimo specialisto konsultacija tik „Omnitelklientams
Nemokamai
+37069863333 Klientų aptarnavimo specialisto konsultacija ne „Omnitelklientams bei klientams, skambinantiems iš užsienio
Pagal standartinius tarifus
 
 
 
Kiti „Omnitel pagalbos numeriai
 
117
Bendroji informacija apie OMNITEL paslaugas ir produktus Nemokamai
1566
Paslaugų įjungimas/išjungimas
Nemokamai
1544
Informacija apie sąskaitas ir kredito limitą
Nemokamai
1517
Mokėjimo už paslaugas registravimas ir informacija apie mokėtiną sumą
Nemokamai
1600
OMNI ID kortelės aktyvavimas ir informacija apie nuolaidų programą
Nemokamai
119 OMNITEL ryšio sutrikimų registravimas
Nemokamai
 
 

  • Mūsų elektroninio pašto adresas: info@omnitel.net
  • Fakso nr.: +370 5 274 55 74
 
 
Naujausi apačioje Naujausi viršuje Naujausi komentarai
Mindaugas 2016.02.07 | 18:57
Laba diena, ar turite kokiu pasiulymu internetui ES salyse?
Olga - Omnitel
Laba diena, Mindaugai.
Nuo šiol keliaudami Baltijos ir Skandinavijos šalyse galite bendrauti kaip namie, naudodami mokėjimo plano suteikiamas minutes, SMS ir duomenis. Išsamią informaciją apie šį pasiūlymą rasite čia.
Daugiau pasiūlymų keliaujantiems Europoje ir už jos ribų rasite čia.
ERNESTA 2016.02.06 | 17:00
Laba diena, norėjau sužinoti kas per paslauga yra " sms ataskaita", ir kaip jos atsisakyti, nors aš jos net nebuvau užsisakiusi.
Olga - Omnitel
Laba diena, Ernesta.
SMS ataskaita - tai pranešimas apie Jūsų išsiųstos SMS žinutės pristatymą. Daugiau informacijos apie tai rasite čia.
Norėdami atsisakyti pranešimų apie pristatytą SMS žinutę, savo telefone, įėję į pranešimų nustatymus, pašalinkite žymę ties punktu „Pristatymo patvirtinimai“ (šio punkto pavadinimas gali skirtis priklausomai nuo telefono modelio). Jei prireiktų pagalbos, keičiant telefono nustatymus, kreipkitės į mus vaizdo konsultacijoje.
Pranešimai apie pristatytą SMS žinutę taip pat yra siunčiami tuo atveju, jeigu Jūsų siunčiamos SMS žinutės tekstas prasideda tašku. Prieš siųsdami žinutę, įsitikinkite, kad teksto pradžioje nėra taško.
 
Ugnė 2016.02.06 | 12:23
Sveiki,
kodėl nekrauna savitarnos puslapio, neįmanoma sumokėti sąskaitos?
Olga - Omnitel
Sveiki, Ugne.
Savitarnos svetainė veikia korektiškai. Prašome, pabandykite prisijungti prie savitarnos dabar.
Jei prisijungti nepavyktų, susisiekite su mumis konsultacijoje internetu arba nemokamu telefonu 1533.
Gintare 2016.02.05 | 18:43
Sveiki,
Kokie galimi pasiulymai perejus is kito tinklo pas Jus su dviem numeriais?
Olga - Omnitel
Sveiki, Gintare.
Džiaugiamės, kad nusprendėte pereiti į „Omnitel“.
Kviečiame pasinaudoti šiuo pasiūlymu arba susisiekti su mumis konsultacijoje internetu arba telefonu 8 698 63333, kad galėtume aptarti Jūsų poreikius bei lūkesčius ir pateikti geriausiai Jums tinkantį pasiūlymą.
Justinas 2016.02.03 | 03:50
Laba diena kaip prisiregistruoti prie Omnitel svetaines ?
Olga - Omnitel
Laba diena, Justinai.
Norėdami prisijungti prie „Omnitel“ savitarnos, prisijungimo puslapyje spustelkite nuorodą „Naujiems vartotojams“, įveskite savo telefono numerį ir SMS žinute (ji yra nemokama) gausite prisijungimo slaptažodį. Įveskite jį ir sėkmingai prisijungsite. Prisijungę ir pasirinkę „Nustatymai“, SMS žinute gautą slaptažodį galite pakeisti savo sugalvotu pastoviuoju slaptažodžiu, su kuriuo galėsite prisijungti prie savitarnos ateityje.
Arba prisijungimo puslapyje pasirinkite indentifikavimą per e. banką. Prisijungę per e. banką, galėsite susikurti nuolatinį prisijungimo vardą ir slaptažodį.
Jei SIM kortelę naudojate mobiliojo interneto modeme, SMS galite peržiūrėti modemo programoje.
 
Vardas 2016.01.31 | 20:29
Sveiki, pasiemiau telefona su sutartimi+planu dvejems metams, sutartyje skaiciau, kad privalau naudotis tik nauja kortele kuria gavau su telefonu, ar 2 metams pasibaigus galesiu naudotis savo senaja kortele ?
Olga - Omnitel
Sveiki. 
„Omnitel“ paslaugų teikimo taisyklėse yra numatyta, kad mobilųjį telefono aparatą, kurį įsigyjant nustatomas minimalus naudojimosi „Omnitel“ paslaugomis terminas, galite naudoti tik „Omnitel“ tinkle. Šis įsipareigojimas išnyksta pasibaigus minimalaus naudojimosi paslaugomis terminui, jeigu kitos su „Omnitel“ sudarytos sutartys nenustato kitaip. Tai reiškia, kad po dviejų metų Jūs galėsite naudoti savo senąją kortelę, jei nebus sudaryta kitaip nustatančių sutarčių.
Jeigu Jūs įsigijote SIM lock funkciją turintį telefoną, kuris veikia tik „Omnitel“ tinkle, o Jūsų senoji kortelė yra kito tinklo, pasibaigus sutarčiai, prašome, kreipkitės į mus, ir SIM lock funkciją panaikinsime.
Jei iškiltų papildomų klausimų, prašome, susisiekite su mumis konsultacijoje internetu arba nemokamu telefonu 1533.
idomu 2016.01.29 | 16:52
ar kainuoja korteles duplikato isemimas?
Olga - Omnitel
Sveiki.
SIM kortelė kainuoja 5,50 Eur. Jeigu Jūsų SIM kortelė sugedo, ją pakeisime nemokamai.
Jurgita 2016.01.29 | 12:57
Laba diena ar dar teikiate neribotas sutartis mobiliajam neribotui internetui?
Olga - Omnitel
Laba diena, Jurgita.
Neterminuota sutartis yra sudaroma, įsigyjant „Omnitel Connect“ mobilųjį internetą be modemo ar maršrutizatoriaus. Tai reiškia, kad paslaugomis galėsite naudotis tiek laiko, kiek panorėsite.
Užsisakykite geriausiai Jums tinkantį interneto planą čia.
Vytautas 2016.01.25 | 22:22
Sveiki. Mane sudomino "M.parašas". Aš esu Jūsų paslaugų gavėjas naudojuosi "Omnitel Connect 32" paslaugomis. O aš ar galėčiau naudotis M.parašu savo kompiuteryje arba planšetėje naudojantis Wi-fi namuose? Ar tai paslauga teikiama būtent tik naudojantis telefonu? Pateikite išsamų atsakyma, jei tenkins sąlygos galvosiu pasinaudoti tokia galimybe. Ačiū už pagalbą.
Olga - Omnitel
Sveiki, Vytautai.
M. parašo paslauga skirta mobiliųjų telefonų vartotojams. Ji gali veikti ir su kai kuriais planšetiniais kompiuteriais, tačiau mes m. parašo veikimo su planšetiniais kompiuteriais netikriname.
M. parašo veikimui vien Wi-Fi ryšio nepakanka, įrenginys turi būti prijungtas prie mobiliojo ryšio tinklo.
Rita 2016.01.25 | 16:24
Kaip paskambinti iš TELE2 tinklo dėl sąskaitų apmokėjimo?
Olga - Omnitel
Laba diena, Rita.
Iš kitų tinklų mums galite paskambinti numeriu +370 698 63333 (skambučio kaina - kaip į  „Omnitel“). Taip pat su mumis galite susisiekti konsultacijoje internetu.
1 2 17 Pirmyn
Komentarų skiltyje Jūs galite išreikšti savo nuomonę ar pasidalyti patirtimi, susijusia su komentuojama tema. Komentarai yra moderuojami.
Jei pageidaujate gauti operatyvų atsakymą, prašome pasinaudoti paslauga „Konsultacijos internetu“.