MMS vaizdo žinutės

Fiksuokite vaizdus bei garsus ir dalinkitės jais su draugais naudodami vaizdo žinutes (angl. Multimedia Messaging Service, MMS). 
 
  • Tapus nauju OMNITEL EXTRA vartotoju, MMS paslauga Jums įjungiama automatiškai ir netrukus specialia SMS žinute Jums atsiunčiami OMNITEL MMS telefono parametrų nustatymai. Išsaugokite šiuos parametrus (pasirinkite: IŠSAUGOTI NUSTATYTUS PARAMETRUS (SAVE SETTINGS )).
  • MMS žinutės kaina - 0,07 Eur.
  • Jeigu MMS paslauga nebuvo Jums automatiškai įjungta arba paslaugos atsisakėte, MMS paslaugą galite užsisakyti SMS žinute. Siųskite SMS su tekstu +MMS numeriu 1301 (SMS žinutės ir nustatymų atsiuntimas - nemokami).
 
Jei Jūsų telefone nustatymai neveikia, MMS telefono parametrų nustatymus galite įdiegti rankiniu būdu:
 
MMS telefono parametrų įdiegimas rankiniu būdu Duomenų nešmena – GPRS
Kreipties taško pavadinimas (APN) – gprs.mms.lt
Prisijungimo būdas – saugus
Vartotojo vardas – mms
Slaptažodis – mms
Tarpinio serverio IP adresas – 194.176.32.149
Tarpinio serverio prievadas – 8080
MMSC adresas – http://mms.omnitel.net:8002/
 
  • MMS žinutę galite siųsti tiesiai iš mobiliojo telefono į kitą mobilųjį telefoną arba į elektroninio pašto dėžutę. Siųsti MMS galite OMNITEL ir BITĖ vartotojams. Maksimalus MMS dydis yra 300 Kb.
  • Paslauga gali naudotis visi OMNITEL klientai ir OMNITEL EXTRA vartotojai, turintys telefonų modelius su MMS funkcija. Tokių telefonų ekranai spalvoti, didelės raiškos.
  • Būdami Lietuvoje, galite siųsti MMS į užsienį. Pasitikrinkite čia, į kurias šalis ir kurių operatorių vartotojams galite siųsti MMS.
 
 
Naujausi apačioje Naujausi viršuje Naujausi komentarai
Lukas 2014.07.08 | 22:34
www.omnitel.lt/mms svetaine baisiai ilgai uztrunka. nieko nerodo. kur vesti ta slaptazodi ? gal kaip nors i URL butu galima ivesti ?
Olga - Omnitel
Sveiki, Lukai,
MMS žinutę galima peržiūrėti www.omnitel.lt/mms. Kviečiame Jus susisiekti su mumis konsultacijoje internetu „Omni gyvai“ arba nemokamu telefonu 1533, ir mes padėsime sukonfigūruoti Jūsų telefoną, kad MMS žinutės turinį matytumėte iš karto telefono ekrane.
Arunas 2014.06.26 | 22:39
o MMS siųsti į TELE2 tinklą negalima?
Giedre - Omnitel
Sveiki, Arunai.
Nėra galimybės siųsti MMS Tele2 vartotojams.
Eduardas 2013.07.30 | 22:21
Ar kitas vartotojas moka uz MMS kuria gauna ar tik skaiciuojamas interneto mokestis?
Olga - Omnitel
Sveiki, Eduardai,
Lietuvoje esančiam „Omnitel“ vartotojui MMS žinutės gavimas nekainuoja, interneto mokestis neskaičiuojamas.
Užsienyje esančiam „Omnitel“ vartotojui gavus MMS reikia mokėti už mobiliojo interneto duomenis pagal tos šalies tarptinklinio ryšio tarifus.
Ieva123 2013.07.17 | 16:09
Laba diena, gavau mms, atsiųstą iš telefono numerio Prancūzijoje, tačiau negaliu šios žinutės atidaryti, ekrane rašoma "generic network failure" ar gali būti, kad neatsidaro dėl to, jog į ta šalį pvz. iš Omnitel tinklo nėra galimybės siųsti, kaip nurodyta Omnitel puslapyje, tai dėl to ir gauti iš šios šalies operatoriu nėra galimybės. Dėkoju.
Dovilė - Omnitel
Laba diena, Ieva, taip, supratote teisingai.
Marina 2012.10.31 | 17:05
Labas diena. Išsiunčiau mms Bite abonentui, tačiau šiam abonentui rodo daugiaformacio sms klaida. Galite paaiškinti kodėl?
Olga - Omnitel
Laba diena, Marina,
mums reikėtų daugiau informacijos (pvz., telefono numerio, MMS žinutės siuntimo laiko), kad galėtume išnagrinėti šią situaciją. Prašome, susisiekite su klientus aptarnaujančiais specialistais per „Omni gyvai“ arba telefonu 1533.
Sandra 2012.09.13 | 21:06
Laba diena. gavau pranesima kad galiu mms perziureti tam tikru adresu. Kaip man gauti ta mms tiesiai i telefona? ir kodel jis pasitalpina tuo adresu, o neatsisiuncia vaizdas i telefona? mano telefonas Sony Xperia U
Labai svarbu, jei galite padekite.
Olga - Omnitel
Laba diena, Sandra,
tikėtina, kad Jūsų telefone neįvesti arba įvesti neteisingi MMS paslaugos nustatymai, todėl nėra galimybės peržiūrėti MMS žinutės telefone. Prašome, susisiekite su klientus aptarnaujančiais specialistais per „Omni gyvai“ arba telefonu 1533, ir šį klausimą išspręsime.
sarunas 2012.06.26 | 19:47
kodel neisisiuncia mms jei nustatymai geri [ziurejau pas jus tinklalapyje ir atitiko manuosius, bet neisisiuncia]
Olga - Omnitel
Sveiki, Šarūnai,
galbūt bandote išsiųsti MMS žinutę į „Tele2” ar užsienio operatoriaus tinklą, į kurį nėra galimybės siųsti MMS? Prašome, susisiekite su mumis per „Omni gyvai“ arba telefonu 1533, kad galėtume išsiaiškinti situaciją ir Jums atsakyti.
Žana 2012.06.10 | 17:56
Laba diena. Pakeičiau telefoną. Užsakiau kad mms ir interneto nustatymai atsisiustų automatiškai. Gaunu konfigūravimo žinutę kai atidarau ją matau tokį pranešimą: „SIM kortele negali atpažinti konfigūracijos pranešimo. Žinutės negalima naudoti telefonui konfigūruoti.“Ką daryti?
Dovilė - Omnitel
Laba diena, Žana, šiuo atveju MMS vaizdo žinučių nustatymus reikia suvesti rankniu būdu, vadovaujantis vartotojo vadovu.
Konfigūruojami parametrai:
Duomenų nešmena – GPRS
Kreipties taško pavadinimas – gprs.mms.lt
Prisijungimo būdas – saugus
Vartotojo vardas – mms
Slaptažodis – mms
IP adresas – 194.176.32.149
Liubove 2012.05.18 | 10:12
Laba diena-gavau zinute,kad man atsiusta mms ir galiu perziureti ir adresas/Taciau nurodytu adresu-puslapis perkeltas.Kur??
Olga - Omnitel
Laba diena, Liubove,
MMS žinutę galite peržiūrėti čia: www.omnitel.lt/mms.
arturas 2012.03.22 | 19:44
galetumete info parasyt kaip gauti automatini nustatyma :)
Olga - Omnitel
Sveiki, Artūrai,
kaip ir parašėme MMS paslaugos aprašyme, tapus nauju „Omnitel Extra” vartotoju, MMS nustatymai atsiunčiami automatiškai. Juos reikia išsaugoti (pasirinkite: „Išsaugoti nustatymus, parametrus“, „Save settings“ ar pan.).
Jei šių nustatymų negavote, pabandykite iš naujo užsakyti MMS paslaugą: siųskite SMS žinutę su tekstu +MMS numeriu 1301. Užsisakius MMS paslaugą, automatiškai atsiunčiamas nustatymų pranešimas.
Jei pranešimo su nustatymais negautumėte, įveskite juos rankiniu būdu. Reikalingas įvesti reikšmes pateikėme čia.
Kilus klausimams kviečiame kreiptis į klientus aptarnaujančius specialistus per „Omni gyvai“ arba telefonu 1533.
Komentarų skiltyje Jūs galite išreikšti savo nuomonę ar pasidalyti patirtimi, susijusia su komentuojama tema. Komentarai yra moderuojami.
Jei pageidaujate gauti operatyvų atsakymą, prašome pasinaudoti paslauga „Konsultacijos internetu“.